Praktische informatie van onze kant:

 

Openingstijden en spreekuur 

Van maandagochtend  tot donderdagmiddag zijn wij overdag aanwezig in de praktijk. Naast de metingen doen wij ons best uw mailtjes, telefoontjes en vragen binnen een week te beantwoorden.

Op dinsdag en woensdagochtend tussen 9.00-12.00 zit onze assistent klaar om o.a. de telefoon op te pakken voor afspraken en vragen. Wilt u Heleen spreken kunt u het beste bellen op dinsdag tussen 12.30-13.30 uur. Al u Yvonne wilt spreken kunt u bellen op woensdag tussen 12.30-13.30 uur. Mocht u ons niet aan de lijn krijgen kunt u ook altijd mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

* Van 15 maart tot 5 april is Yvonne afwezig. Heleen is op de dinsdag en donderdag wel aanwezig. Daarnaast is de praktijk tussen 22 maart en 1 april gesloten. Mocht u nog vragen hebben of willen bestellen doe dat dan tijdig!  

 

Afspraak maken 

Een afspraak maken kan via de mail, website (zie contact) of telefoon. Houdt daarbij rekening dat er een wachttijd is van ongeveer 8 tot 10 weken. 

 

Annuleren 

Heeft u een afspraak gemaakt en wilt u deze annuleren? Tot 24 uur van te voren kunt u deze kosteloos verzetten of annuleren, via de telefoon of mail. Te laat of niet geannuleerde afspraken worden in rekening gebracht.

 

Parkeren 

Komt u met de auto? U kunt kosteloos parkeren voor de deur van de praktijk of anders op loopafstand. 

 

Tarieven

Voor een eerste consult rekenen we €85,- en duurt een uur. Een vervolgconsult is €65,- en duurt een ½ uur. Daarbij kunnen nog kosten van middelen komen, dit is per persoon verschillend. Bij voorkeur via de pin of contant betalen. Een factuur is ook mogelijk, deze graag betalen binnen 14 dagen.

 

Vergoedingen         

Onze praktijk is aangesloten bij diverse vak- en beroepsverenigingen (CAT, NIBIG, SCAG, NOAG), die toezien op registratie, kwaliteit en scholing van therapeuten. Dit maakt  vergoeding van consulten mogelijk bij zorgverzekeraars. Voor een sluitend antwoord hierop, vragen wij u contact op te nemen met uw eigen zorgverzekering. Mocht u niets vergoed krijgen vanuit de zorgverzekering, hopen wij dat u deze kosten kunt zien als een investering in uw welzijn en bevinden.

Privacyverklaring - Website: Elloro